Prekių grąžinimas

Netinkamos kokybės prekės ar kokybiškos prekės, keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 (Žin., 2001, Nr. 58-2105; 2012, Nr. 34-1637), LR Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

  • Pirkėjas www.surasta.lt internetinėje parduotuvėje pirktą prekę gali grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekęs įsigyjimo dienos.
  • Norėdamas grąžinti prekes, Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu info@surasta.lt .
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  • Kokybiška prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, nepakeista prekės pakuotės išvaizda (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Kokybiška prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
  • Pardavėjas pakeičia prekes arba grąžina visą už prekes sumokėtą pinigų sumą.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių ir (arba) negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų, jei Pirkėjas nesilaikė Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  • Išpardavimo prekėms grąžinimas negalioja.
  • Grąžinant ar keičiant kokybiškas ir Pirkėjo užsakymą atitinkančias prekes, prekių pristatymo mokestis Pirkėjui negrąžinamas ir nekompensuojamas
Rašyk
Skambink